Friday, May 22, 2009

arză-m-ar focu!

Acum 30 de minute a facut scurt-circuit o cutituţă din tavan, un fel de mămică a neoanelor, ce are grijă de porţia lor de curent electric ingurgitat în aşa fel încat să nu se ardă. Şi această cutiuţă a vrut să se razbune pe copiii săi neascultatori şi le-a poruncit "în regula, fiii mei! sugeţi cât curent doriţi, eu nu am să vă mai stau în cale! ne vedem pe lumea cealaltă, alături de bobinele atotînvârtitoare de 1310 Berlina, 1320 Break si 1410 Sport" ... cum copiii-neon nu moşteniseră burţile taţilor-lampă-pe-argon, au luat foc. Degeaba am chemat maşinuţele de pază BGS că se uitau la flacără precum fecioarele din munţi, încuiate în vreun castel, la pula calului. Şi atunci m-am dus în spate, am luat stingătorul de incendiu şi i-am făcut de petrecanie, all by myself. Apoi am fost purtat pe cele 5 braţe ale pompierului de serviciu al Carrefour-ului (pompierii au mai multe braţe decât muritorii de rând: unul pentru a ţine furtunul, unul pt scară şi unul pt a-şi feri faţa de focul din ochii nevestei) ... şi ovaţionat pentru iniţiativă.

1 comment:

Unknown said...

In spatele cui te-ai dus dupa stingator? Spatele calului?

Lara tu focurile din ochii nevestei ca de n-am fi noi, tot prin spatele cailor ati sta!

Bgs- baznicii gauriti si satisfacuti! Paza si felatie (pardon, protectie)

ala era semnul diavolului, trebuia sa ti se arda tie bujia